KlientNeoNail
Wdrożenie i rozwój2016-2024
Adres wwwneonail.pl

2Click Thinking Design

Sklep internetowy zaprojektowany został w standardzie Responsive Web Design, który zapewnia optymalny układ treści bez względu na rodzaj wykorzystywanego urządzenia. Projekt przeprowadzono zgodnie z metodologią 2Click Thinking Design.

Unikalna metodologia 2Click Thinking Design oparta o User Centered Design ma na celu wypracowanie idealnej koncepcji użyteczności i wyglądu serwisu, a zarazem znaczące skrócenie procesu projektowego.

NeoNail to jedna z wiodących międzynarodowych firm w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci.

Brygida Ponicka-Kąkol
Brygida Ponicka-KąkolProject Manager

Liderzy, którzy
inspirują

Założeniem projektu było stworzenie sklepu internetowego z akcesoriami do pielęgnacji i stylizacji paznokci, który szczególną uwagę skupia na inspirowaniu i prezentacji produktów. To już kolejna odsłona tej witryny zrealizowana w oparciu o platformę 2ClickShop, która jako lider wśród dedykowanych rozwiązań inspiruje swoją branżę.

NeoNail marka
każdej kobiety

Marka powstała z myślą o klientkach, dla których zadbane dłonie, a w szczególności piękne paznokcie, mają ogromne znaczenie. NeoNail to marka, która liczy się z potrzebami i opiniami klientek. Stara się nieustannie poszerzać wachlarz produktów, jednocześnie podwyższając ich jakość.

Firma posiada 69 własnych oraz 30 franczyzowych punktów sprzedaży, dzięki czemu z powodzeniem dociera do szerokiego grona odbiorców, które stanowią salony kosmetyczne, ośrodki SPA i Wellness oraz klienci indywidualni.

Odblokuj pełną wersję
Case Studies NeoNail.pl

Wdrożenie sklepu internetowego dla lidera branży beauty
marki NeoNail zintegrowanego z systemem ERP Comarch Altum.

Imię i nazwisko*
Firma*
Adres e-mail*
Telefon kontaktowy*
landing_key
landing_name

Ofensywne podejście do działań komunikacyjnych i reklamowych realizowanych przez markę NeoNail koreluje z dynamicznym wzrostem popularności oferowanych produktów, co przekłada się na ciągły wzrost sprzedaży.

Dynamika wzrostu marki wymagała szerokiej i kompleksowej analizy przedwdrożeniowej oraz trafnych rekomendacji technologiczno-procesowych w obszarach e-commerce.

Tworząc nową witrynę wizerunkową ze sklepem internetowym, marka NeoNail po raz kolejny zaufała zespołowi 2ClickShop.

Rekomendacje po
analizie przedwdrożeniowej

Zarekomendowana architektura platformy e-commerce zakładała dynamiczną ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Tym samym gwarantując łatwość implementacji niezależnych e-sklepów w kolejnym kraju w możliwie najkrótszym czasie, przy zachowaniu ciągłości ich rozwoju oraz integracji z centralnym systemem ERP ALTUM.

Jest to możliwe dzięki zastosowaniu wykorzystywanej przez nasz zespół praktyki continuous integration, która ponadto optymalizuje koszty i nakłady pracy, jednocześnie niwelując błędy.

Kolejna rekomendacja dotyczyła skalowalności infrastruktury oraz platformy, uwzględniając obsługę dużego ruchu na stronie. Ruch ten jest generowany przez dużą liczbę użytkowników w tym samym czasie i pochodzi m.in. z realizowanych kampanii e-marketingowych.


Wsparcie sprzedaży
międzynarodowej

Obsługa dużego
ruchu

Continuous
integration

Skalowalna
architektura

Layout graficzny podkreślający unikatowy charakter marki został stworzony zgodnie z koncepcją 2Click Thinking Design.

Zaawansowane zarządzanie układem grafik

Kafelkowy układ strefy banerowej pozwala na w pełni elastyczne zarządzanie liczbą, układem oraz wielkością banerów w ramach przygotowanej siatki podziału - bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego.

Moduły
cross-selling i up-selling

Wykorzystanie modułów cross-sellingup-selling wpłynęło na wzrost współczynnika konwersji w nowej odsłonie sklepu internetowego. Sugerowanie produktów zwiększa zainteresowanie powiązanymi towarami, wpływając na wartość koszyka. Celem tych technik jest zwrócenie uwagi klientowi na produkty, które uzupełnią stylizację lub są niezbędne do jej wykonania.

Sprzedaż poprzez strefę inspiracji w modelu "zainspiruj się z nami i zainspiruj nas".

Moduł inspiracji dostępny dla klientek sklepu kreuje trend samodzielnego wykonania manicure.

Strefa "zainspiruj się z nami i zainspiruj nas" poza funkcją inspirowania pozwala na kreowanie wizerunku marki przez klientów sklepu.

Wprowadzony moduł pozwala klientkom NeoNail współtworzyć e-sklep, dając im realny wpływ na jego zawartość, tym samym rozbudzając zaangażowanie odbiorców i identyfikację z marką. Zaplanowany i odpowiednio zaprojektowany sposób prezentacji fotografii zestawionych z wykorzystanymi produktami, z sukcesem realizuje ich sprzedaż.

W dedykowanej części platformy klientki mają możliwość publikacji własnych zdjęć paznokci wystylizowanych, przy użyciu produktów firmy.

Klientki mogą sugerować się kompozycjami innych użytkowniczek i komentować je poprzez zaimplementowany widget Facebook Post. Obok inspiracji prezentowane są wszystkie produkty użyte do jej wykonania wraz z przyciskiem, umożliwiającym klientkom jednym kliknięciem, dodanie do koszyka wszystkich produktów wykorzystanych w prezentowanej stylizacji.

Marketing automation
i system rekomendacji

Platforma sklepu neonail.pl realizuje scenariusze marketing automation oraz behawioralne rekomendacje produktowe. Dzięki temu, realizowany jest szereg działań marketingowych m.in. ratowanie porzuconych koszyków i budowanie bazy subskrybentów newslettera. Działania te realizowane są wewnątrz sklepu, jak i w innych kanałach e-marketingowych i tym samym przekładają się na zwiększenie sprzedaży.

Zestawy promocyjne
oraz kody rabatowe

W sklepie wdrożono zaawansowany system rabatowy służący do przeprowadzania skutecznych akcji promocyjnych w celu zwiększenia konwersji i obrotów sklepu internetowego. Zastosowano moduł tworzenia zestawów produktowych oraz przyznawania rabatów dla klientów - nowych i porzucających koszyk zakupowy.

Sprzedaż przez porady w 
blogu onsite

W witrynie został wdrożony blog z funkcją cross-sellingu, w którym użytkownik ma możliwość nawigacji do działu inspiracji, trendów, czy porad. Pod wpisami istnieje możliwość pokazania produktów z oferty sklepu, powiązanych z tematyką poruszaną w artykule. Tym samym czytelnik może intuicyjnie przejść do karty produktu w sklepie internetowym i dokonać zakupu.

E-mail marketing onboard

Jednym z rozwiązań wchodzących w skład platformy 2ClickShop jest zastosowany w witrynie system do obsługi kampanii e-mail marketingowych, umożliwiający generowanie, wysyłkę i raportowanie skuteczności newsletterów skierowanych do wybranej grupy odbiorców.

Udostępnione w ramach platformy rozwiązanie, pozwala na generowanie newsletterów w oparciu o dedykowane szablony lub samodzielną kreację oraz planowanie ich wysyłki w czasie. Zastosowane rozwiązanie pozwala na elastyczne i intuicyjne konfigurowanie wiadomości e-mailowych według wybranych szablonów: produktowego i wizerunkowego. Szablony opracowano tak, aby zapewnić maksymalną elastyczność kreacji i responsywność, a jednocześnie oddawać ducha marki.

Ponadto system e-mail marketingu umożliwia segmentację odbiorców oraz wysyłkę do określonej grupy. Po przeprowadzonej kampanii system raportuje jej skuteczność w zakresie liczby otwarć i kliknięć. Ponadto, w celu utrzymania wysokiej jakości bazy adresów e-mail odbiorców, system 2ClickShop automatycznie filtruje i oczyszcza ją w oparciu o regułę przypisaną dla odbić twardych i miękkich (soft bounce, hard bounce).

Karta produktowa
idealnie dostosowana
do branży beauty

W sklepie internetowym NeoNail została wdrożona rozbudowana karta produktowa, która w szczegółowy sposób prezentuje produkt beauty. Filtrowanie wewnątrz karty produktowej według odcienia, wykończenia, czy stopnia krycia lakieru ułatwia poruszanie się klientowi i zamawianie produktów z danej palety kolorystycznej.

Poza zdjęciami produktowymi, na stronie produktu prezentowane są poradniki wideo oraz powiązane z produktem inspiracje, zawierające kompozycje zrealizowane przez klientki sklepu. Dodatkowo strona produktu zawiera strefy opinii oraz rozbudowanego opisu.

Wdrożona platforma e-commerce wspiera realizację założonej strategii rozwoju marki NeoNail w omnichannel.

Witryna marki stanowi narzędzie sprzedaży online, komunikacji wizerunkowej z klientkami, wsparcia dla sieci sprzedaży własnej, franczyzowej oraz salonów kosmetycznych.

Ponadto realizuje funkcję terminala zamówień POS na ekranach dotykowych w firmowych showroomach.

Kluczowym elementem umożliwiającym rozwój strategii omnichannel jest integracja platformy z oprogramowaniem Comarch ERP ALTUM poprzez Real-Time Data Exchange.

Integracja umożliwia współpracę pomiędzy dwoma systemami, kontrolując stany magazynowe, ceny, zamówienia, a przede wszystkim automatyzując większość procesów logistycznych i sprzedażowych firmy.

 
 

W lipcu 2012 na sklepie www.neonail.pl dokonał się pierwszy zakup. Pięć lat po tym wydarzeniu liczba odsłon witryny zbliża się do miliona, a sklep internetowy zyskuje miano lidera branży. Aby utrzymać tak wysoką pozycję i dostarczać najlepsze doświadczenia naszym klientom do współpracy zapraszamy rzetelne firmy. Trol Intermedia należy do tego grona. Jako manager e-commerce mogę powiedzieć, że jesteśmy wymagającym partnerem, dbamy o szczegóły ponieważ tego oczekuje od nas konsument. Największą korzyścią ze wspólnych działań jest ciągła wymiana wiedzy oraz realizacja odważnych pomysłów, których jeszcze nikt nie spróbował.
- Paweł Mielczarek, e-commerce manager NeoNail

0
Dwustronnych
integracji
0
Wypracowanych
makiet UX/UI
0
Osób w zespole
projektowym

Poznaj więcej inspirujących historii

Zobacz wdrożenia dla innych marek, które korzystają na co dzień z potencjału zespołu i platformy 2ClickShop.
Sukces naszych Klientów jest naszym sukcesem.

Nowoczesne
Sklepy internetowe
Automatyzacja i obsługa sprzedaży omnichannel
na wielu rynkach w jednym panelu.
Przejdź do opisu rozwiązania
Systemy i platformy
eCommerce B2B
Automatyzacja procesów sprzedaży w handlu i dystrybucji integrowane w czasie rzeczywistym z ERP, WMS i CRM.
Przejdź do opisu rozwiązania

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.

Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
x