Wybrane wdrożenia i integracje w edycjach Professional oraz Enterprise
2ClickShop® Cloud
hybrydowe rozwiązanie e-Commerce B2B
Time to Market
2ClickShop® Cloud
dostępny w trzech edycjach
EDYCJA ESSENTIAL
Edycja Essential obejmuje specyfikację, konfigurację i integrację platformy e-Commerce B2B/B2C, wraz z dostępem do pełnego zestawu modułów dedykowanych sprzedaży hurtowej i detalicznej.
Proces wdrożenia, wraz z integracją systemu magazynowo-handlowego, Edycji Essential trwa do 6 dni, tym samym zapewnia najkrótszy czas uruchomienia platformy B2B/B2C na rynku.
Parametryzacja i konfiguracja 2ClickShop Cloud w edycji Essential 4 990 zł netto.
EDYCJA PROFESSIONAL
Edycja Professional obejmuje projektowanie UI/UX, parametryzację oraz wdrożenie platformy e-Commerce B2B wraz z jej integracją z ERP, w bardzo sprawnym procesie warsztatowym z udziałem klienta.
Proces wdrożenia w Edycji Professional trwa 3-6 tygodni, co gwarantuje najkrótszy czas dostarczenia platformy B2B na rynku.
Wdrożenie 2ClickShop® Cloud w edycji Professional 49 990 zł netto 24 990 zł netto.
EDYCJA Enterprise
Edycja Enterprise dodatkowo obejmuje analizę przedwdrożeniową i uruchomienie klienckiego środowiska testowego oraz umożliwia zlecenie wykonania indywidualnych funkcjonalności, modułów oraz integracji platformy e-Commerce B2B.
Proces wdrożenia w Edycji Enterprise trwa 3-6 miesięcy w zależności od zakresu wymaganych indywidualnych procesów, modułów i funkcjonalności platformy.
Wyróżniki systemu B2B
2ClickShop® Cloud
Korzyści z wdrożenia
2ClickShop® Cloud
Automatyzacja, optymalizacja, skalowalność
Automatyzacja procesów handlowych poprzez Platformę B2B 2ClickShop® Cloud, która pozwala na skalowanie biznesu poprzez maksymalną optymalizację procesów, a tym samym zmniejszenie kosztów, zwiększenie sprzedaży i zyskowności oraz zasięgu działalności firmy.
Wysoce wydajne narzędzie pracy handlowca
To naturalne i przyjazne środowisko codziennej pracy handlowca. Pozwala na zwiększenie liczby obsługiwanych klientów, opracowanych ofert, przeprowadzonych kontaktów i asyst, a w konsekwencji liczby i wartości transakcji zakończonych powodzeniem.
Wirtualne centrum obsługi 24/7 dla klientów biznesowych
Intuicyjny i przyjazny interfejs systemu B2B to więcej niż obsługa sprzedaży, to miejsce kompleksowej komunikacji pomiędzy Twoją firmą, a klientem biznesowym z całodobowym dostępem do aktualnych cen, promocji, stanów magazynowych, sald, faktur, czy ofert.
Historie sukcesu klientów
2ClickShop® Cloud
Edycja Enterprise
Agrii
Agrii Polska to lider w branży produkcji i dystrybucji nowoczesnych nawozów, materiału siewnego, płodów rolnych, pasz. Firma działa na rynku Polskim i poza granicami już od ponad 20 lat, dzięki czemu stała się pionierem w swojej branży, dysponując największą siecią sprzedaży oraz rozbudowanym centrum logistycznym. Głównym celem realizacji platformy B2B było zastąpienie i rozszerzenie funkcjonalności dotychczasowej aplikacji mobilnego handlowca oraz stworzenie nowego wirtualnego centrum obsługi dla klientów Agrii.
Projekt i wdrożenie systemu w edycji Enterprise zostało poprzedzone głęboką analizą przedwdrożeniową, przeprowadzoną w siedzibie Agrii Polska z udziałem reprezentantów kluczowych działów w firmie. W ramach wdrożenia poza znanymi modułami i funkcjonalnościami platform e-Commerce B2B powstało wiele wyspecjalizowanych mechanizmów i interfejsów oraz uwarunkowań dedykowanych potrzebom firmy, oraz branży rolniczej. Wszystkie procesy na platformie zostały ściśle powiązane i zintegrowane z procesami obsługiwanymi w systemie ERP Microsoft Dynamics.
“Wdrożenie e-Commerce było wyzwaniem. Przejście od aplikacji handlowca, do systemu e-Commerce dla klienta wymagało zautomatyzowania wielu kwestii, dotychczas obsługiwanych ręcznie. Jednocześnie nastąpiła pełna integracja strony wizerunkowej i platformy handlowej oraz skok jakościowy w zakresie prezentacji wizualnej. Zespół firmy Trol Intermedia to profesjonaliści w branży - już planujemy dalszy rozwój platformy.”
- powiedział Arkadiusz Łuczak, Członek Zarządu Agrii Polska Sp. z o.o.
Edycja Enterprise
Nowa Elektro
Innowacyjne podejście do obsługi klienta, było początkiem decyzji o wdrożeniu zintegrowanej platformy e-commerce w Nowa Elektro. Platforma łączy w sobie obsługę klientów biznesowych, detalicznych przy jednoczesnym współdzieleniu strefy poradnikowej oraz inspiracyjnej.
Ekstremalne zaangażowanie obu zespołów, gwarantuje osiągnięcie zamierzonych efektów w stosunkowo niedługim czasie. Wspólne określenie celów, wyznaczenie obszarów krytycznych oraz ścisła współpraca kluczowych osób, przyniosła wymierne korzyści dla realizowanego projektu.
“Nowa Elektro otrzymało wartość bezcenną - rozwiązanie, które umożliwia nam większą otwartość na potrzeby klientów poprzez otwarcie na sprzedaż wielokanałową. Zaproponowana integracja wszystkich narzędzi e-Commerce w jednej witrynie oraz personalizacja rozwiązań do naszych potrzeb, ułatwiły nam podjęcie decyzji.”
- powiedział Marian Nowak, Prezes Zarządu Nowa Elektro
Edycja Enterprise
Neonail
Tworząc nową witrynę wizerunkową ze sklepem internetowym, marka NeoNail po raz kolejny zaufała zespołowi 2ClickShop.
Wdrożenie platformy niezależnych sklepów internetowych wspierających ekspansję marki na rynki zagraniczne, zintegrowane z systemem ERP Comarch Altum. Zadaniem platformy jest realizacja sprzedaży online oraz wsparcie tradycyjnych kanałów sprzedaży w zakresie prezentacji oferty produktowej, komunikacji promocyjnej i reklamowej.
“W lipcu 2012 w sklepie www.neonail.pl dokonał się pierwszy zakup. Pięć lat po tym wydarzeniu liczba odsłon witryny zbliża się do miliona, a sklep internetowy zyskuje miano lidera branży.[...]Jako manager e-Commerce mogę powiedzieć, że jesteśmy wymagającym partnerem, dbamy o szczegóły ponieważ tego oczekuje od nas konsument. Największą korzyścią ze wspólnych działań jest ciągła wymiana wiedzy oraz realizacja odważnych pomysłów, których jeszcze nikt nie spróbował.
- powiedział Paweł Mielczarek, e-Commerce Manager Neonail
Edycja Enterprise
Noble Lashes
Marka Noble Lashes poszukiwała skalowalnej platformy e-Commerce B2B/B2C wspierającej sprzedaż międzynarodową, maksymalnie automatyzującej procesy sprzedaży hurtowej i detalicznej wraz z ich integracją do systemu ERP.
Przeprowadziliśmy kompleksowy proces od analizy przedwdrożeniowej, przez projektowanie UI/UX, wdrożenie oraz integrację platformy e-Commerce B2B/B2C z systemem Comarch Optima. Wdrożenie również obejmowało kompleksowe przeniesienie profili klientów i zamówień z wcześniejszego systemu.
“Jako reprezentant Noble Lashes współpracujemy z 2ClickShop w zakresie e-Commerce B2B/B2C. Nie mam co porównywać obecnej platformy, do tej, na której działaliśmy poprzednio. Pod względem UX, szybkości strony i rozwiązań pod klienta jest ogień.”
- powiedział Paweł Wojciechowski, CEO Noble Lashes
W FORMIE WARSZTATOWEJ
Parametryzacja Platformy w formie warsztatowej
2Click Thinking Design
W zależności od wybranej edycji Professional lub Enterprise nasz doświadczony Zespół przeprowadzi Cię od analizy przedwdrożeniowej, poprzez warsztaty makietowe oraz projektowe, aż do skutecznego wdrożenia i uruchomienia Twojej platformy.
Automatyzacja przez integracje
to nasza specjalność
Zaufali nam
wybrane marki, które korzystają z 2ClickShop® Cloud
Zainteresowało Cię rozwiązanie?
Masz dodatkowe pytania? Chcesz, abyśmy omówili Twój projekt i przygotowali indywidualną propozycję? Skontaktuj się z nami juz teraz!
Skontaktuj się
z naszym działem handlowym
Masz dodatkowe pytania? Zainteresowała Cię nasza platforma e-Commerce B2B/B2C? Chcesz, abyśmy omówili projekt?