Funkcjonalne i nowoczesne
Systemy B2B

Nasze systemy B2B otrzymują indywidualnie zaprojektowaną i responsywną szatę graficzną, powstającą w sprawnym i przemyślanym procesie projektowym. Nasza unikalna metodologia 2Click Thinking Design pozwala na wypracowanie idealnej koncepcji funkcjonalności i użyteczności serwisu przy znaczącym zaangażowaniu zespołu Klienta.

Dlaczego wybrać rozwiązanie
e-commerce B2B 2ClickShop?

Platforma e-commerce 2ClickShop to jedyne na rynku rozwiązanie, zapewniające tak dużą elastyczność opartą o unikalne połączenie funkcjonalności systemów (PIM - system zarządzania informacją o produkcie, CMS - system zarządzania treścią, e-commerce B2C, e-commerce B2B, e-mail marketing) oraz opieki autorskiego zespołu wdrożeniowego pracującego zgodnie z autorską metodologią 2Click Thinking Design.

Pełen zestaw modułów
dedykowanych B2B

Systemy B2B dla handlu i dystrybucji z największym na rynku zestawem gotowych modułów dedykowanych segmentowi klientów B2B.

Ergonomia
procesu sprzedaży

Funkcjonalności dedykowane klientom B2B w znacznym stopniu upraszczają proces tworzenia ofert i składania zamówień, co w konsekwencji przyspiesza czas ich realizacji i zmniejsza koszty obsługi transakcji.

Wsparcie
działu handlowego

Prostsza i szybsza rejestracja zamówień e-mailowych i telefonicznych w systemie B2B przez pracowników działu handlowego. Umożliwienie przedstawicielom handlowym obsługi zamówień i kontroli salda klientów na urządzeniach mobilnych.

Integracje
Real-Time z ERP

Dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu 2Click Real-Time Data Exchange, czyli wymiany w czasie rzeczywistym wyłącznie zmienionych danych m.in. o stanach magazynowych i zamówieniach, system handlowo-magazynowy firmy pozostaje nieobciążony, niezależnie od natężenia ruchu w platformie.

Wsparcie współpracy
z partnerami

Poprzez wymianę danych w czasie rzeczywistym, możliwa jest dwustronna integracja z systemami partnerów biznesowych i dostawców. Platforma 2ClickShop umożliwia tworzenie zarządzanych z jednego miejsca sklepów i katalogów dla odbiorców hurtowych, którzy otrzymują w ten sposób możliwość szybkiego rozpoczęcia sprzedaży B2C.

Zarządzanie
należnościami

Pracownicy działu handlowego mają wgląd w historię rozliczeń i bieżący stan należności swoich klientów. Natomiast klienci, oprócz łatwego dostępu do informacji w panelu B2B o swoich rozliczonych i nierozliczonych fakturach, otrzymują automatyczne powiadomienia o przeterminowanych płatnościach, co wpływa na zwiększenie skuteczności egzekwowania zaległych zobowiązań.

Niepowtarzalny
design

Nasze kreacje systemów B2B i sklepów internetowych wyróżniają się wysoką użytecznością oraz nowoczesnym i niepowtarzalnym stylem, który pozytywnie wpływa na doświadczenia użytkowników. Nasz design został wielokrotnie doceniony w branżowych konkursach m.in. Awwwards, Brand oraz Branding served.

Skalowalność
i elastyczność

Przemyślana architektura systemu, modułowość oraz skalowalność i elastyczność infrastruktury gwarantują możliwość rozwoju zgodnie z trendami oraz indywidualnie rosnącym zapotrzebowaniem w czasie.

Sprzedaż
wielokanałowa

2ClickShop zapewnia automatyzację w każdym z kanałów sprzedaży firmy. Platforma umożliwia konsolidację sprzedaży B2C i B2B, wspiera dwustronną komunikację z platformami aukcyjnymi (Allegro, eBay) i marketplace Amazon.

Obsługa reklamacji
i zwrotów

Platforma B2B 2ClickShop umożliwia kompleksową obsługę procesu reklamacji i zwrotu towarów, dostosowaną do specyfiki firmy. Klienci otrzymują automatycznie wysyłane powiadomienia na każdym etapie tego procesu, co zmniejsza liczbę zapytań kierowanych do działu obsługi klienta.

Funkcjonalności dedykowane platformie B2B

  • Dedykowany panel dla kontrahentów B2B
  • Obsługa limitów i kredytów kupieckich
  • Szybkie tworzenie ofert pdf dla klienta B2B
  • Możliwość szybkiego tworzenia ofert przez klienta B2B dla klienta końcowego
  • Podgląd i pobieranie faktur pdf / EDI / e-faktura
  • Wielopoziomowy system autoryzacji zamówień
  • Wiele kont i poziomów dostępu w ramach jednej firmy
  • Możliwość składania i obsługi zapytań ofertowych
  • Mobilny panel handlowca / składanie zamówień w imieniu klienta
  • Podgląd, kontrola salda i rozliczeń klientów
  • Wsparcie procesu windykacji/raportowanie nierozliczonych należności
  • Możliwość tworzenia wzorcowych koszyków
  • Szybkie zamówienia z pozycji mojego konta (CSV/XLS/XML/EDI/CTRL+C/V)
  • Polityka cenowa spójna z ERP
  • Konfigurator akcji promocyjnych dla grupy B2B
  • Tworzenie indywidualnych cenników
  • Obsługa wielu magazynów w jednym systemie
  • Minima logistyczne
  • Łączenie i automatyczne dzielenie zamówień
  • Dowolna liczba adresów wysyłki
  • Obsługa zwrotów i reklamacji
  • Wsparcie sprzedaży międzynarodowej
  • Dedykowany widok karty produktowej dla klienta B2B
  • Integracja z systemami dostawców
  • Ewidencja zgód handlowych i marketingowych klienta
  • Sprzedaż usług powiązanych z ofertą produktową (nadruk, znakowanie, personalizacja, montaż, kompletacja)

 

Pozostałe funkcjonalności

  • Sprzedaż produktów prostych, z podproduktami, wielowariantowych, konfigurowalnych, porównywalnych
  • Sprzedaż zestawów produktowych, treści elektronicznych i plików
  • Sprzedaż dla klientów B2C oraz B2B w jednym systemie
  • Panel administracyjny w wersji polskiej i angielskiej z możliwością aktywacji dowolnego języka
  • Polityka cenowa wg klientów, grup klientów, rabatów i promocji per klient/grupa klientów/kategoria/marka
  • Zintegrowana baza produktowa dla multisklepów
  • Obsługa zamówień telefonicznych
  • Generowanie i edycja zamówień w panelu
  • Zarządzanie i pełna automatyzacja sprzedaży na platformach aukcyjnych (ERP-2ClickShop-Allegro/eBay)
  • Sprzedaż międzynarodowa z obsługą wielowalutowości, wielojęzyczności i krajów odbioru
  • Mobilna i responsywna wersja sklepu
  • Obsługa reklamacji i zwrotów z automatyzacją listów przewozowych
  • Generowanie listów przewozowych/etykiet w panelu 2ClickShop
  • Obsługa programów lojalnościowych i funkcji lead generation
  • Import danych z innych systemów
  • System raportowania sprzedaży, działań marketingowych oraz ruchu
  • Kody rabatowe, kupony rabatowe
  • Sprzedaż akcesoriów, sprzedaż przez inspiracje
  • Obsługa mailingu i newsletterów w panelu sklepu
  • Integracja z aplikacją mobilną (Android/iOS)
  • Wymiana danych z dostawcami/dropshipping
  • Wyszukiwanie z systemem podpowiedzi
  • Sprzedaż przez inspiracje/Lookbook
  • Sprzedaż na landingu produktowym
  • Blog/poradnik w sklepie
  • Serwis wizerunkowy w sklepie

Zaawansowana wyszukiwarka

Moduł wyszukiwania zoptymalizowany jest dla dużych baz produktowych i wysokowolumenowego ruchu, dzięki zastosowaniu Real Time Indexing (indeksacji w czasie rzeczywistym).

Integracje platformy B2B

Integracja 2Click Real Time Data Exchange gwarantuje wymianę danych pomiędzy systemami w czasie rzeczywistym, przy jednoczesnym najwyższym poziomie bezpieczeństwa systemów i ograniczeniu do minimum potrzebnych zasobów serwerowych po stronie ERP.

INTEGRACJE

Systemy ERP 2Click Real-Time Data Exchange

INTEGRACJE

Marketing automation i systemy rekomendacji

INTEGRACJE

Paczkomaty i Poczta Polska

INTEGRACJE

Firmy kurierskie

INTEGRACJE

Płatności elektroniczne i ratalne

Platformy e-Commerce B2B
historie sukcesu

Zobacz wdrożenia dla marek, które korzystają na co dzień z potencjału zespołu i platformy 2ClickShop.
Sukces naszych Klientów jest naszym sukcesem.

x