Case StudyPlatforma e-Commerce B2B Topmet.pl

Maciej Synoradzki
Maciej SynoradzkiKey Account Manager

Strategia dynamicznej ekspansji międzynarodowej

Nowoczesna i skalowalna platforma e-Commerce B2B dla branży oświetleniowej marki TOPMET LIGHT wraz z katalogiem produktów, serwisem wizerunkowym i strefą inspiracji, zintegrowana z system ERP Comarch ERP XL, która wspiera transakcje klientów biznesowych w 70 krajach na 6 kontynentach. 

Case StudyPlatforma e-Commerce B2B Alfaelektro.pl

Marcin Walczak
Marcin WalczakKey Account Manager

Z zamkniętego systemu e-handlu do otwartej platformy e-Commerce B2B

Replatforming marki Alfa Elektro, prężnie rozwijającej się firmy z branży elektrotechnicznej, z zamkniętego systemu e-handlu do otwartej platformy e-Commerce B2B wraz z katalogiem produktów i częścią wizerunkową przed zalogowaniem do strefy klienta biznesowego, zintegrowany z systemem ERP Microsoft Dynamics AX oraz PIM.

Case StudySklep internetowy Neonail.pl

Wdrożenie platformy niezależnych sklepów internetowych wspierających ekspansję marki na rynki zagraniczne, zintegrowane z systemem ERP Comarch Altum. Zadaniem platformy jest realizacja sprzedaży online oraz wsparcie tradycyjnych kanałów sprzedaży w zakresie prezentacji oferty produktowej, komunikacji promocyjnej i reklamowej.

Brygida Ponicka-Kąkol
Brygida Ponicka-KąkolProject Manager

Liderzy, którzy
inspirują

Założeniem projektu było stworzenie sklepu internetowego z akcesoriami do pielęgnacji i stylizacji paznokci, który szczególną uwagę skupia na inspirowaniu i prezentacji produktów. To już kolejna odsłona tej witryny zrealizowana w oparciu o platformę 2ClickShop, która jako lider wśród dedykowanych rozwiązań inspiruje swoją branżę.

Case StudySklep internetowy B2C/B2B iSprzet.pl

Wdrożenie dedykowanego rozwiązania e-commerce wraz z serwisem wizerunkowym, blogiem i strefą inspiracji, oferującego sprzęt dla przemysłu, górnictwa, budownictwa i geodezji oraz dla klientów poszukujących najwyższej jakości narzędzi.

Monika Roszak
Monika RoszakProject Manager

Świadomy partner
z wieloletnim doświadczeniem

Wdrożenie platformy e-commerce dla marki iSprzęt było dużym wyzwaniem, które zakończyło się sukcesem. Nie byłby on jednak osiągnięty, gdyby nie ogromne zaangażowanie w projekt firmy iSprzęt, zarówno w trakcie jak i po zakończeniu realizacji.

Case StudySupermarket Stokrotka - sklep online z branży FMCG

Kompleksowo zaprojektowana i zrealizowana platforma dla sieci sklepów FMCG, dedykowana klientom B2C, która umożliwia marce ekspansję w modelu OmniChannel oraz dostosowanie systemu do rosnących potrzeb firmy w czasie.

Brygida Ponicka-Kąkol
Brygida Ponicka-KąkolProject Manager

Nowoczesny sklep w modelu click&collect

Podążając za wymaganiami stawianymi przez rynek, sieć Stokrotka postanowiła wdrożyć nowoczesny i skalowalny system e-commerce w modelu dostaw click&collect, dzięki któremu klienci mogą zamówione produkty online, odebrać osobiście, w sklepie stacjonarnym. Szczególnym wyzwaniem projektowym był krótki czas realizacji, związany z aktualną sytuacją w Polsce (COVID-19) i wzmożonym zainteresowaniem zakupami online w kategorii e-grocery.

Case StudySklep internetowy B2C/B2B Gabriella.pl

Zaprojektowana oraz kompleksowo wdrożona platforma e-commerce gabriella.pl obsługuje sprzedaż detaliczną i hurtową w ponad 50 krajach. Oprócz funkcji sprzedażowej dedykowanej klientom B2B i B2C, platforma w równym stopniu realizuje funkcję wizerunkową.

Maciej Synoradzki
Maciej SynoradzkiKey Account Manager

Wyzwania, emocje
i satysfakcja

Wdrożenie dedykowanych platform e-commerce jest wyzwaniem, które zapewnia niepowtarzalne emocje i satysfakcję. Zarówno w trakcie realizacji, jak i w momencie, kiedy jest ono źródłem zadowolenia klientów. Jeśli to zadowolenie przekłada się na wynik, stanowi to pełnię sukcesu biznesowego.

Case StudyPlatforma B2C i B2B NOWA ELEKTRO

Innowacyjne podejście do obsługi klienta, było początkiem decyzji o wdrożeniu zintegrowanej platformy e-commerce w Nowa Elektro. Platforma łączy w sobie obsługę klientów biznesowych, detalicznych przy jednoczesnym współdzieleniu strefy poradnikowej oraz inspiracyjnej.

Mirosław Sobieraj
Mirosław SobierajCEO 2ClickShop

Jasno sprecyzowane cele,
zbliżają do osiągnięcia sukcesu.

Ekstremalne zaangażowanie obu zespołów, gwarantuje osiągnięcie zamierzonych efektów w stosunkowo niedługim czasie.  Wspólne określenie celów, wyznaczenie obszarów krytycznych oraz ścisła współpraca kluczowych osób, przyniosła wymierne korzyści dla realizowanego projektu.

Case StudySklep internetowy B2C/B2B Digital24.pl

Elastyczne środowisko rozwoju w oparciu o dedykowaną platformę 2ClickShop B2C/B2B, która automatyzuje procesy sprzedażowe i logistyczne w jednym systemie. Współpraca z Digital24 to ciągłe łączenie i usprawnianie procesów związanych z efektywnym funkcjonowaniem e-biznesu.

Paweł Kowalski
Paweł KowalskiAccount Manager

2ClickShop
dedykowany dla rozwoju

Otwartość zespołów na wzajemne sugestie i uwagi umożliwiła wypracowanie wielu unikalnych rozwiązań, pozytywnie wpływających na skuteczność oraz wydajność nowego sklepu Digital24.pl

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x
x