Case StudyRewolucja w automatyce przemysłowej
Rewolucja w automatyce przemysłowej: Pneumatyka Automatyka Sp. K. transformuje dystrybucję i personalizację dzięki innowacyjnej platformie e-Commerce B2B, otwierając drogę do skalowalności i nowych rynków.
Rozszerzenie sprzedaży na nowe rynki przy pomocy platformy e-Commerce B2B
Wdrożenie platformy e-Commerce przez 2ClickShop dla Pneumatyka Automatyka Sp. K., dostawcy z branży automatyki przemysłowej, zrewolucjonizowało ich tradycyjne metody dystrybucji i umożliwiło rozszerzenie sprzedaży na dodatkowe rynki. Nowa platforma Pneumatykanet zintegrowała sprzedaż B2B zapewniając automatyzację pracy działu handlowego oraz skalowalność biznesu w ciągle ewoluującym świecie e-Commerce.
Case StudyTransformacja e-Commerce B2B Seecom: Automatyzacja i Integracja dla Wzrostu Sprzedaży Hurtowej
Transformacja e-Commerce B2B Seecom: Automatyzacja i Integracja dla Wzrostu Sprzedaży Hurtowej
Wdrożenie Platformy e-Commerce B2B wraz z jej integracją do programu handlowo - magazynowego Subiekt GT, znacząco skróciła czas i usprawniła proces obsługi klienta, umożliwiła właściwą komunikację produktową firmy oraz wspiera kompleksowo proces tworzenia i generowania ofert handlowych. Znacząco poprawiła także przepływ dokumentów handlowych i dostępność informacji o Seecom Polska.
Case StudyObsługa sprzedaży B2B połaczona z serwisem wizerunkowym w Platformie Dorian.com.pl
Połączenie obszaru sprzedażowego B2B z przejrzystym serwisem wizerunkowym
Skalowalna platforma e-Commerce B2B dla branży elektrotechnicznej marki Dorian DKL wraz z serwisem wizerunkowym, katalogiem produktów oraz integracją z systemem Comarch ERP XL. System skutecznie automatyzuje pracę handlowców, wspiera transakcje klientów biznesowych firmy i pozwala na utrzymanie pozycji lidera w branży elektrotechnicznej w Polsce.
Case StudyPlatforma e-Commerce B2B Topmet.pl
Strategia dynamicznej ekspansji międzynarodowej
Nowoczesna i skalowalna platforma e-Commerce B2B dla branży oświetleniowej marki TOPMET LIGHT wraz z katalogiem produktów, serwisem wizerunkowym i strefą inspiracji, zintegrowana z system ERP Comarch ERP XL, która wspiera transakcje klientów biznesowych w 70 krajach na 6 kontynentach.
Case StudyPlatforma e-Commerce B2B Alfaelektro.pl
Z zamkniętego systemu e-handlu do otwartej platformy e-Commerce B2B
Replatforming marki Alfa Elektro, prężnie rozwijającej się firmy z branży elektrotechnicznej, z zamkniętego systemu e-handlu do otwartej platformy e-Commerce B2B wraz z katalogiem produktów i częścią wizerunkową przed zalogowaniem do strefy klienta biznesowego, zintegrowany z systemem ERP Microsoft Dynamics AX oraz PIM.
Case StudySklep internetowy Neonail.pl
Wdrożenie platformy niezależnych sklepów internetowych wspierających ekspansję marki na rynki zagraniczne, zintegrowane z systemem ERP Comarch Altum. Zadaniem platformy jest realizacja sprzedaży online oraz wsparcie tradycyjnych kanałów sprzedaży w zakresie prezentacji oferty produktowej, komunikacji promocyjnej i reklamowej.
Liderzy, którzy
inspirują
Założeniem projektu było stworzenie sklepu internetowego z akcesoriami do pielęgnacji i stylizacji paznokci, który szczególną uwagę skupia na inspirowaniu i prezentacji produktów. To już kolejna odsłona tej witryny zrealizowana w oparciu o platformę 2ClickShop, która jako lider wśród dedykowanych rozwiązań inspiruje swoją branżę.
Case StudySklep internetowy B2C/B2B iSprzet.pl
Wdrożenie dedykowanego rozwiązania e-commerce wraz z serwisem wizerunkowym, blogiem i strefą inspiracji, oferującego sprzęt dla przemysłu, górnictwa, budownictwa i geodezji oraz dla klientów poszukujących najwyższej jakości narzędzi.
Świadomy partner
z wieloletnim doświadczeniem
Wdrożenie platformy e-commerce dla marki iSprzęt było dużym wyzwaniem, które zakończyło się sukcesem. Nie byłby on jednak osiągnięty, gdyby nie ogromne zaangażowanie w projekt firmy iSprzęt, zarówno w trakcie jak i po zakończeniu realizacji.
Case StudySupermarket Stokrotka - sklep online z branży FMCG
Kompleksowo zaprojektowana i zrealizowana platforma dla sieci sklepów FMCG, dedykowana klientom B2C, która umożliwia marce ekspansję w modelu OmniChannel oraz dostosowanie systemu do rosnących potrzeb firmy w czasie.
Nowoczesny sklep w modelu click&collect
Podążając za wymaganiami stawianymi przez rynek, sieć Stokrotka postanowiła wdrożyć nowoczesny i skalowalny system e-commerce w modelu dostaw click&collect, dzięki któremu klienci mogą zamówione produkty online, odebrać osobiście, w sklepie stacjonarnym. Szczególnym wyzwaniem projektowym był krótki czas realizacji, związany z aktualną sytuacją w Polsce (COVID-19) i wzmożonym zainteresowaniem zakupami online w kategorii e-grocery.
Case StudySklep internetowy B2C/B2B Gabriella.pl
Zaprojektowana oraz kompleksowo wdrożona platforma e-commerce gabriella.pl obsługuje sprzedaż detaliczną i hurtową w ponad 50 krajach. Oprócz funkcji sprzedażowej dedykowanej klientom B2B i B2C, platforma w równym stopniu realizuje funkcję wizerunkową.
Wyzwania, emocje
i satysfakcja
Wdrożenie dedykowanych platform e-commerce jest wyzwaniem, które zapewnia niepowtarzalne emocje i satysfakcję. Zarówno w trakcie realizacji, jak i w momencie, kiedy jest ono źródłem zadowolenia klientów. Jeśli to zadowolenie przekłada się na wynik, stanowi to pełnię sukcesu biznesowego.
Case StudyPlatforma B2C i B2B NOWA ELEKTRO
Innowacyjne podejście do obsługi klienta, było początkiem decyzji o wdrożeniu zintegrowanej platformy e-commerce w Nowa Elektro. Platforma łączy w sobie obsługę klientów biznesowych, detalicznych przy jednoczesnym współdzieleniu strefy poradnikowej oraz inspiracyjnej.
Jasno sprecyzowane cele,
zbliżają do osiągnięcia sukcesu.
Ekstremalne zaangażowanie obu zespołów, gwarantuje osiągnięcie zamierzonych efektów w stosunkowo niedługim czasie. Wspólne określenie celów, wyznaczenie obszarów krytycznych oraz ścisła współpraca kluczowych osób, przyniosła wymierne korzyści dla realizowanego projektu.