Case StudyPlatforma e-Commerce B2B Topmet.pl



Strategia dynamicznej ekspansji międzynarodowej
Nowoczesna i skalowalna platforma e-Commerce B2B dla branży oświetleniowej marki TOPMET LIGHT wraz z katalogiem produktów, serwisem wizerunkowym i strefą inspiracji, zintegrowana z system ERP Comarch ERP XL, która wspiera transakcje klientów biznesowych w 70 krajach na 6 kontynentach.
Case StudyPlatforma e-Commerce B2B Alfaelektro.pl



Z zamkniętego systemu e-handlu do otwartej platformy e-Commerce B2B
Replatforming marki Alfa Elektro, prężnie rozwijającej się firmy z branży elektrotechnicznej, z zamkniętego systemu e-handlu do otwartej platformy e-Commerce B2B wraz z katalogiem produktów i częścią wizerunkową przed zalogowaniem do strefy klienta biznesowego, zintegrowany z systemem ERP Microsoft Dynamics AX oraz PIM.
Case StudySklep internetowy Neonail.pl
Wdrożenie platformy niezależnych sklepów internetowych wspierających ekspansję marki na rynki zagraniczne, zintegrowane z systemem ERP Comarch Altum. Zadaniem platformy jest realizacja sprzedaży online oraz wsparcie tradycyjnych kanałów sprzedaży w zakresie prezentacji oferty produktowej, komunikacji promocyjnej i reklamowej.



Liderzy, którzy
inspirują
Założeniem projektu było stworzenie sklepu internetowego z akcesoriami do pielęgnacji i stylizacji paznokci, który szczególną uwagę skupia na inspirowaniu i prezentacji produktów. To już kolejna odsłona tej witryny zrealizowana w oparciu o platformę 2ClickShop, która jako lider wśród dedykowanych rozwiązań inspiruje swoją branżę.
Case StudySklep internetowy B2C/B2B iSprzet.pl
Wdrożenie dedykowanego rozwiązania e-commerce wraz z serwisem wizerunkowym, blogiem i strefą inspiracji, oferującego sprzęt dla przemysłu, górnictwa, budownictwa i geodezji oraz dla klientów poszukujących najwyższej jakości narzędzi.



Świadomy partner
z wieloletnim doświadczeniem
Wdrożenie platformy e-commerce dla marki iSprzęt było dużym wyzwaniem, które zakończyło się sukcesem. Nie byłby on jednak osiągnięty, gdyby nie ogromne zaangażowanie w projekt firmy iSprzęt, zarówno w trakcie jak i po zakończeniu realizacji.
Case StudySupermarket Stokrotka - sklep online z branży FMCG
Kompleksowo zaprojektowana i zrealizowana platforma dla sieci sklepów FMCG, dedykowana klientom B2C, która umożliwia marce ekspansję w modelu OmniChannel oraz dostosowanie systemu do rosnących potrzeb firmy w czasie.



Nowoczesny sklep w modelu click&collect
Podążając za wymaganiami stawianymi przez rynek, sieć Stokrotka postanowiła wdrożyć nowoczesny i skalowalny system e-commerce w modelu dostaw click&collect, dzięki któremu klienci mogą zamówione produkty online, odebrać osobiście, w sklepie stacjonarnym. Szczególnym wyzwaniem projektowym był krótki czas realizacji, związany z aktualną sytuacją w Polsce (COVID-19) i wzmożonym zainteresowaniem zakupami online w kategorii e-grocery.
Case StudySklep internetowy B2C/B2B Gabriella.pl
Zaprojektowana oraz kompleksowo wdrożona platforma e-commerce gabriella.pl obsługuje sprzedaż detaliczną i hurtową w ponad 50 krajach. Oprócz funkcji sprzedażowej dedykowanej klientom B2B i B2C, platforma w równym stopniu realizuje funkcję wizerunkową.



Wyzwania, emocje
i satysfakcja
Wdrożenie dedykowanych platform e-commerce jest wyzwaniem, które zapewnia niepowtarzalne emocje i satysfakcję. Zarówno w trakcie realizacji, jak i w momencie, kiedy jest ono źródłem zadowolenia klientów. Jeśli to zadowolenie przekłada się na wynik, stanowi to pełnię sukcesu biznesowego.
Case StudyPlatforma B2C i B2B NOWA ELEKTRO
Innowacyjne podejście do obsługi klienta, było początkiem decyzji o wdrożeniu zintegrowanej platformy e-commerce w Nowa Elektro. Platforma łączy w sobie obsługę klientów biznesowych, detalicznych przy jednoczesnym współdzieleniu strefy poradnikowej oraz inspiracyjnej.



Jasno sprecyzowane cele,
zbliżają do osiągnięcia sukcesu.
Ekstremalne zaangażowanie obu zespołów, gwarantuje osiągnięcie zamierzonych efektów w stosunkowo niedługim czasie. Wspólne określenie celów, wyznaczenie obszarów krytycznych oraz ścisła współpraca kluczowych osób, przyniosła wymierne korzyści dla realizowanego projektu.
Case StudySklep internetowy B2C/B2B Digital24.pl
Elastyczne środowisko rozwoju w oparciu o dedykowaną platformę 2ClickShop B2C/B2B, która automatyzuje procesy sprzedażowe i logistyczne w jednym systemie. Współpraca z Digital24 to ciągłe łączenie i usprawnianie procesów związanych z efektywnym funkcjonowaniem e-biznesu.



2ClickShop
dedykowany dla rozwoju
Otwartość zespołów na wzajemne sugestie i uwagi umożliwiła wypracowanie wielu unikalnych rozwiązań, pozytywnie wpływających na skuteczność oraz wydajność nowego sklepu Digital24.pl