KlientDigital24.pl
Wdrożenie i rozwój2015-2024
Adres wwwdigital24.pl

2Click Thinking Design

Wdrożony system otrzymał indywidualnie zaprojektowaną i responsywną szatę graficzną, powstałą w sprawnym i przemyślanym procesie projektowym - procesie, który składał się z wcześniejszego opracowania, a następnie etapowej prezentacji i rozwoju koncepcji w trakcie warsztatów projektowych z zespołem Klienta.

Unikalna metodologia 2Click Thinking Design oparta o User Centered Design ma na celu wypracowanie idealnej koncepcji użyteczności i wyglądu serwisu, a zarazem znaczące skrócenie procesu projektowego.

Współpraca z digital24.pl to ciągłe łączenie i usprawnianie procesów związanych z efektywnym funkcjonowaniem e-biznesu.

Paweł Kowalski
Paweł KowalskiAccount Manager

2ClickShop
dedykowany dla rozwoju

Otwartość zespołów na wzajemne sugestie i uwagi umożliwiła wypracowanie wielu unikalnych rozwiązań, pozytywnie wpływających na skuteczność oraz wydajność nowego sklepu Digital24.pl

Historia
i stan obecny

Kiedy ponad 10 lat temu firma Digital rozpoczynała swoją przygodę z rynkiem e-commerce, oferowane towary mieściły się na 10 m2 pomieszczenia zaadaptowanego na magazyn.

Obecnie sklep internetowy Digital24.pl oferuje ponad 25 tys. produktów z asortymentu foto i video wraz z akcesoriami, posiada dwa sklepy stacjonarne, w Poznaniu i Wrocławiu oraz nowoczesną centralę magazynową obsługującą zamówienia z całej Polski. Dostawcami sprzętu są m.in. Canon, Olympus, Nikon czy Manfrotto.

indywidualna stylistyka ikon w serwisie
Efektem wdrożenia jest unikalna i dopracowana w każdym szczególe platforma e-commerce, która wyróżnia się wśród innych sklepów w branży foto/video.

Rosnąca liczba oferowanych produktów, kategorii produktowych, dynamicznie zmieniających się cen oraz oczekiwanie klientów, co do informacji o aktualnej dostępności produktu w danej lokalizacji oraz czasu realizacji zamówienia, spowodowały podjęcie decyzji o wdrożeniu nowoczesnej i skalowalnej platformy e-commerce.


Pełna integracja zarówno z systemem Comarch Optima, jak i bieżąca wymiana danych między oddziałami i magazynem firmy były kluczowymi składnikami osiągnięcia sukcesu planowanego wdrożenia.

Zasadniczym kryterium wyboru rozwiązania e-commerce, była automatyzacja procesów oraz połączenie funkcjonalności B2C, B2B i CMS w jednym systemie, przy jednoczesnej możliwości wielopoziomowej integracji w czasie rzeczywistym z systemami dotychczas funkcjonującymi w firmie.

Poziome
menu dynamiczne

to sprawdzone rozwiązanie nawigacyjne, które w Digital24.pl jest narzędziem kierującym klienta bezpośrednio do czterech głównych kategorii i kolejnych podkategorii produktów.

Menu dynamiczne umożliwia klientowi intuicyjne dotarcie do poszukiwanego towaru, zostało również wykorzystane jako dodatkowe miejsce promocji innych usług i produktów komplementarnych.

Poziome menu dynamiczne Digital24.pl

Wyszukiwarka
z systemem podpowiedzi

Sklep internetowy Digital24.pl, wprowadzając takie ułatwienie dla użytkowników, zyskał szybkość podejmowania przez klientów trafnych decyzji zakupowych i bezpośrednie przekierowanie ich uwagi na poszukiwane produkty.

Wyszukiwarka z systemem podpowiedzi Digital24.pl

Porównywarka
produktów

Zastosowana w sklepie porównywarka produktów to przede wszystkim dostęp do porównywalnych parametrów i tym samym możliwość dokonania właściwego wyboru, co w konsekwencji pozytywnie kończy proces zakupowy.

Porównywarka produktów Digital24.pl

Callback zamówienia telefoniczne

W sklepie został wdrożony innowacyjny moduł, wspierający zamówienia telefoniczne. Zespół 2ClickShop zarekomendował to rozwiązanie na podstawie dotychczasowych analiz zachowań użytkowników sklepów internetowych. Zadaniem tej funkcjonalności jest wsparcie konwersji wśród klientów, którzy preferują kontakt telefoniczny lub potrzebują doradztwa przy wyborze produktu.

Na stronie produktu, obok standardowej funkcji "dodaj do koszyka" został umieszczony przycisk "zamów telefonicznie". Dzięki tej funkcji, klient ma możliwość pozostawienia swojego numeru kontaktowego. Konsultanci sklepu posiadają w panelu rejestr zgłoszeń, na podstawie którego kontaktują się z klientem i kontynuują proces zamówienia.

Po przyjęciu zamówienia telefonicznego, konsultant sklepu wysyła z poziomu panelu administracyjnego prośbę o potwierdzenie warunków zamówienia na wskazany przez klienta adres e-mail. Zamówienie oczekuje na realizację do momentu zmiany statusu na "potwierdzone".

Predefiniowane
filtry dla kategorii

Charakterystyczne parametry produktów takie jak producent, cena, matryca aparatu, czy typ bagnetu to tylko kilka cech branych pod uwagę przy zakupie w Digital24.pl.

Podstrony kategorii i zastosowane zaawansowane filtry (Ajax), to znaczące ułatwienie w dotarciu do poszukiwanego produktu dla użytkownika sklepu. Kategoria produktu generuje odpowiednie filtrowanie, które określa administrator strony, dobierając odpowiednią cechę filtrującą do wybranej grupy produktów.

W sklepie zastosowano unikalny formularz zgłoszenia brakującego filtra, który umożliwia klientom poinformowanie administratora o potrzebie dodania kolejnej cechy filtrującej. Zarówno ta funkcja, jak i przygotowany dynamiczny widget "zgłoś błąd", skutecznie zachęcają klientów do zgłaszania sugestii wpływających na przyszłe, pozytywne doznania zakupowe.

Automatyzacja pozyskiwania opinii

Opinie pozakupowe są istotnym elementem działań marketingowych. Digital24.pl postawił na innowacyjne rozwiązanie oferowane przez 2ClickShop i wdrożył moduł automatyzacji pozyskiwania opinii zintegrowany z systemem mailingowym.

The same day delivery i automatyzacja wysyłek

Digital24.pl korzysta z pełnej automatyzacji procesu wysyłkowego poprzez integrację z systemem Paczkomatów inPost, Pocztą Polską, firmą kurierską DPD. Dodatkowo system został zintegrowany z operatorami usługi the same day delivery, "X-press couriers" i "Błyskawica", które to umożliwiają dostarczenie paczki tego samego dnia. Proces logistyczny został skrócony do minimum, co przekłada się na zadowolenie klientów.

Wyszukiwarka akcesoriów i moduł sprzedaży zestawów produktowych

W przypadku asortymentu sklepu Digital24.pl jakim są produkty foto/video niezwykle ważne są produkty komplementarne, pozwalające na stworzenie całego zestawu zakupowego. Wdrożenie rozwiązania 2ClickShop pozwala zwiększyć wartość koszyka poprzez propozycje produktów uzupełniających, w tym akcesoriów oraz wirtualnych zestawów produktowych, stworzonych przez administratora sklepu. Tworzone zestawy wirtualne to możliwość skompletowania produktów występujących w sklepie w poszukiwane i oczekiwane zestawienia, oferując jednocześnie klientowi atrakcyjną cenę. Mimo, iż klient dokonuje zakupu całego kompletu, to system 2ClickShop aktualizuje stany magazynowe pojedynczych produktów wchodzących w skład zestawu.

Integracja Real-Time z systemem ERP Comarch Optima

Zastosowana integracja 2Click Real-Time Data Exchange rewolucjonizuje procesy sprzedaży wielokanałowej offline i online, eliminuje pomyłki, automatyzuje procesy i pozwala na nieograniczony rozwój Digital24.pl.

Real-Time Data Exchange - standard 2ClickShop

Stany magazynowe, statusy i ceny są aktualizowane w czasie rzeczywistym przez system 2Click Real Time Data Exchange. Integracje z poszczególnymi hurtowniami umożliwiają pozyskiwanie informacji o aktualnych cenach i stanach magazynowych. Pełna integracja to przede wszystkim przyspieszenie procesów sprzedażowych, jak i możliwość pozyskania informacji o działalności firmy i reagowaniu na pojawiające się zmiany na rynku.

 
 

Obserwując rozwijający się rynek e-commerce i panujące trendy, podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowego sklepu w wersji responsywnej, integracji go z naszymi magazynami, ale przede wszystkim zdecydowaliśmy się na zmianę „silnika” na 2ClickShop, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni
Tomasz Kaczmarek Właściciel firmy Digital

0
Dwustronnych
integracji
0
Wypracowanych
makiet UX/UI
0
Osób w zespole
projektowym

Poznaj więcej inspirujących historii

Zobacz wdrożenia dla innych marek, które korzystają na co dzień z potencjału zespołu i platformy 2ClickShop.
Sukces naszych Klientów jest naszym sukcesem.

Nowoczesne
Sklepy internetowe
Automatyzacja i obsługa sprzedaży omnichannel
na wielu rynkach w jednym panelu.
Przejdź do opisu rozwiązania
Systemy i platformy
eCommerce B2B
Automatyzacja procesów sprzedaży w handlu i dystrybucji integrowane w czasie rzeczywistym z ERP, WMS i CRM.
Przejdź do opisu rozwiązania
x