Od briefu
do analizy
Po przeprowadzeniu audytu procesów biznesowych, wykonaliśmy analizę specyfiki sprzedawanego produktu, uwzględniając potrzeby biznesowe klienta. Analiza ta obejmowała badanie m.in. konkurencji, grupy docelowej oraz procesów zamówień. Na bazie sprecyzowanych wymagań, został sporządzony raport z analizy przedwdrożeniowej, który stał się podstawą przy realizacji platformy.
Analiza
procesów
Dogłębnej analizie został poddany proces zamawiania produktów. Audyt ten obejmował sposoby optymalizacji procesu zamówień, szczególnie dla klientów B2B. Głównym wyzwaniem okazało się zaprojektowanie widoków stron, które w najbardziej czytelny sposób przedstawiają wielowariantowość produktów w zakresie koloru i rozmiaru.
Oczekiwane
cechy
Projekt wymagał zastosowania elastycznej platformy wspierającej sprzedaż międzynarodową B2B/B2C, zintegrowanej z systemem ERP, łączącej w sobie funkcjonalności systemów: PIM - system zarządzania informacją o produkcie, CMS - system zarządzania treścią, e-commerce B2C, e-commerce B2B, e-mail marketing.