KlientNeonail
Wdrożenie i rozwój2016-2017
Adres wwwneonail.pl

2Click Design Thinking

Sklep internetowy zaprojektowany został w standardzie Responsive Web Design, który zapewnia optymalny układ treści bez względu na rodzaj wykorzystywanego urządzenia. Projekt przeprowadzono zgodnie z metodologią 2Click Design Thinking.

Unikalna metodologia 2Click Design Thinking oparta o User Centered Design ma na celu wypracowanie idealnej koncepcji użyteczności i wyglądu serwisu, a zarazem znaczące skrócenie procesu projektowego.

Neonail to jedna z wiodących międzynarodowych firm w kategorii stylizacji i pielęgnacji paznokci.

Monika Jóskowiak
Monika JóskowiakSales Manager

Liderzy, którzy
inspirują

Założeniem projektu było stworzenie sklepu internetowego z akcesoriami do pielęgnacji i stylizacji paznokci, który szczególną uwagę skupia na inspirowaniu i prezentacji produktów. To już kolejna odsłona tej witryny zrealizowana w oparciu o platformę 2ClickShop, która jako lider wśród dedykowanych rozwiązań inspiruje swoją branżę.

Neonail marka
każdej kobiety

Marka powstała z myślą o klientkach, dla których zadbane dłonie, a w szczególności piękne paznokcie, mają ogromne znaczenie. Neonail to marka, która liczy się z potrzebami i opiniami klientek. Stara się nieustannie poszerzać wachlarz produktów, jednocześnie podwyższając ich jakość.

Firma posiada 69 własnych oraz 30 franczyzowych punktów sprzedaży, dzięki czemu z powodzeniem dociera do szerokiego grona odbiorców, które stanowią salony kosmetyczne, ośrodki SPA i Wellness oraz klienci indywidualni.

Ofensywne podejście do działań komunikacyjnych i reklamowych realizowanych przez markę Neonail koreluje z dynamicznym wzrostem popularności oferowanych produktów, co przekłada się na ciągły wzrost sprzedaży.

Dynamika wzrostu marki wymagała szerokiej i kompleksowej analizy przedwdrożeniowej oraz trafnych rekomendacji technologiczno-procesowych w obszarach e-commerce.

Tworząc nową witrynę wizerunkową ze sklepem internetowym, marka Neonail po raz kolejny zaufała zespołowi 2ClickShop.

Rekomendacje po
analizie przedwdrożeniowej

Zarekomendowana architektura platformy e-commerce zakładała dynamiczną ekspansję na kolejne rynki zagraniczne. Tym samym gwarantując łatwość implementacji niezależnych e-sklepów w kolejnym kraju w możliwie najkrótszym czasie, przy zachowaniu ciągłości ich rozwoju oraz integracji z centralnym systemem ERP ALTUM.

Jest to możliwe dzięki zastosowaniu wykorzystywanej przez nasz zespół praktyki continuous integration, która ponadto optymalizuje koszty i nakłady pracy, jednocześnie niwelując błędy.

Kolejna rekomendacja dotyczyła skalowalności infrastruktury oraz platformy, uwzględniając obsługę dużego ruchu na stronie. Ruch ten jest generowany przez dużą liczbę użytkowników w tym samym czasie i pochodzi m.in. z realizowanych kampanii e-marketingowych.


Wsparcie sprzedaży
międzynarodowej

Obsługa dużego
ruchu

Continuous
integration

Skalowalna
architektura

Layout graficzny podkreślający unikatowy charakter marki został stworzony zgodnie z koncepcją 2Click Design Thinking.

Zaawansowane zarządzanie układem grafik

Kafelkowy układ strefy banerowej pozwala na w pełni elastyczne zarządzanie liczbą, układem oraz wielkością banerów w ramach przygotowanej siatki podziału - bezpośrednio z poziomu panelu administracyjnego.

Moduły
cross-selling i up-selling

Wykorzystanie modułów cross-sellingup-selling wpłynęło na wzrost współczynnika konwersji w nowej odsłonie sklepu internetowego. Sugerowanie produktów zwiększa zainteresowanie powiązanymi towarami, wpływając na wartość koszyka. Celem tych technik jest zwrócenie uwagi klientowi na produkty, które uzupełnią stylizację lub są niezbędne do jej wykonania.

Sprzedaż poprzez strefę inspiracji w modelu "zainspiruj się z nami i zainspiruj nas".

Moduł inspiracji dostępny dla klientek sklepu kreuje trend samodzielnego wykonania manicure.

Strefa "zainspiruj się z nami i zainspiruj nas" poza funkcją inspirowania pozwala na kreowanie wizerunku marki przez klientów sklepu.

Wprowadzony moduł pozwala klientkom Neonail współtworzyć e-sklep, dając im realny wpływ na jego zawartość, tym samym rozbudzając zaangażowanie odbiorców i identyfikację z marką. Zaplanowany i odpowiednio zaprojektowany sposób prezentacji fotografii zestawionych z wykorzystanymi produktami, z sukcesem realizuje ich sprzedaż.

W dedykowanej części platformy klientki mają możliwość publikacji własnych zdjęć paznokci wystylizowanych, przy użyciu produktów firmy.

Klientki mogą sugerować się kompozycjami innych użytkowniczek i komentować je poprzez zaimplementowany widget Facebook Post. Obok inspiracji prezentowane są wszystkie produkty użyte do jej wykonania wraz z przyciskiem, umożliwiającym klientkom jednym kliknięciem, dodanie do koszyka wszystkich produktów wykorzystanych w prezentowanej stylizacji.

Marketing automation
i system rekomendacji

Platforma sklepu neonail.pl została zintegrowana z systemem Edrone, realizującym scenariusze marketing automation oraz behawioralne rekomendacje produktowe. Dzięki tej integracji, realizowany jest szereg działań marketingowych m.in. ratowanie porzuconych koszyków i budowanie bazy subskrybentów newslettera. Działania te realizowane są wewnątrz sklepu, jak i w innych kanałach e-marketingowych i tym samym przekładają się na zwiększenie sprzedaży.

Zestawy promocyjne
oraz kody rabatowe

W sklepie wdrożono zaawansowany system rabatowy służący do przeprowadzania skutecznych akcji promocyjnych w celu zwiększenia konwersji i obrotów sklepu internetowego. Zastosowano moduł tworzenia zestawów produktowych oraz przyznawania rabatów dla klientów - nowych i porzucających koszyk zakupowy.

Sprzedaż przez porady w 
blogu onsite

W witrynie został wdrożony blog z funkcją cross-sellingu, w którym użytkownik ma możliwość nawigacji do działu inspiracji, trendów, czy porad. Pod wpisami istnieje możliwość pokazania produktów z oferty sklepu, powiązanych z tematyką poruszaną w artykule. Tym samym czytelnik może intuicyjnie przejść do karty produktu w sklepie internetowym i dokonać zakupu.

E-mail marketing onboard

Jednym z rozwiązań wchodzących w skład platformy 2ClickShop jest zastosowany w witrynie system do obsługi kampanii e-mail marketingowych, umożliwiający generowanie, wysyłkę i raportowanie skuteczności newsletterów skierowanych do wybranej grupy odbiorców.

Udostępnione w ramach platformy rozwiązanie, pozwala na generowanie newsletterów w oparciu o dedykowane szablony lub samodzielną kreację oraz planowanie ich wysyłki w czasie. Zastosowane rozwiązanie pozwala na elastyczne i intuicyjne konfigurowanie wiadomości e-mailowych według wybranych szablonów: produktowego i wizerunkowego. Szablony opracowano tak, aby zapewnić maksymalną elastyczność kreacji i responsywność, a jednocześnie oddawać ducha marki.

Ponadto system e-mail marketingu umożliwia segmentację odbiorców oraz wysyłkę do określonej grupy. Po przeprowadzonej kampanii system raportuje jej skuteczność w zakresie liczby otwarć i kliknięć. Ponadto, w celu utrzymania wysokiej jakości bazy adresów e-mail odbiorców, system 2ClickShop automatycznie filtruje i oczyszcza ją w oparciu o regułę przypisaną dla odbić twardych i miękkich (soft bounce, hard bounce).

Karta produktowa
idealnie dostosowana
do branży beauty

W sklepie internetowym Neonail została wdrożona rozbudowana karta produktowa, która w szczegółowy sposób prezentuje produkt beauty. Filtrowanie wewnątrz karty produktowej według odcienia, wykończenia, czy stopnia krycia lakieru ułatwia poruszanie się klientowi i zamawianie produktów z danej palety kolorystycznej.

Poza zdjęciami produktowymi, na stronie produktu prezentowane są poradniki wideo oraz powiązane z produktem inspiracje, zawierające kompozycje zrealizowane przez klientki sklepu. Dodatkowo strona produktu zawiera strefy opinii oraz rozbudowanego opisu.

Wdrożona platforma e-commerce wspiera realizację założonej strategii rozwoju marki Neonail w omnichannel.

Witryna marki stanowi narzędzie sprzedaży online, komunikacji wizerunkowej z klientkami, wsparcia dla sieci sprzedaży własnej, franczyzowej oraz salonów kosmetycznych.

Ponadto realizuje funkcję terminala zamówień POS na ekranach dotykowych w firmowych showroomach.

Kluczowym elementem umożliwiającym rozwój strategii omnichannel jest integracja platformy z oprogramowaniem Comarch ERP ALTUM poprzez Real-Time Data Exchange.

Integracja umożliwia współpracę pomiędzy dwoma systemami, kontrolując stany magazynowe, ceny, zamówienia, a przede wszystkim automatyzując większość procesów logistycznych i sprzedażowych firmy.

 
 

W lipcu 2012 na sklepie www.neonail.pl dokonał się pierwszy zakup. Pięć lat po tym wydarzeniu liczba odsłon witryny zbliża się do miliona, a sklep internetowy zyskuje miano lidera branży. Aby utrzymać tak wysoką pozycję i dostarczać najlepsze doświadczenia naszym klientom do współpracy zapraszamy rzetelne firmy. Trol Intermedia należy do tego grona. Jako manager e-commerce mogę powiedzieć, że jesteśmy wymagającym partnerem, dbamy o szczegóły ponieważ tego oczekuje od nas konsument. Największą korzyścią ze wspólnych działań jest ciągła wymiana wiedzy oraz realizacja odważnych pomysłów, których jeszcze nikt nie spróbował.
- Paweł Mielczarek, e-commerce manager NeoNail

0
Dwustronnych
integracji
0
Liczba
przepracowanych godzin
0
Wypracowanych
makiet UX/UI
0
Osób w zespole
projektowym

Poznaj więcej inspirujących historii

Zobacz wdrożenia dla innych marek, które korzystają na co dzień z potencjału zespołu i platformy 2ClickShop.
Sukces naszych Klientów jest naszym sukcesem.

Stwórz z nami własną historię sukcesu

Chcesz, abyśmy omówili Twój projekt i przygotowali indywidualną propozycję? Skorzystaj z doświadczenia zespołu 2ClickShop i zacznij tworzyć swoją własną historię sukcesu już dziś!

Skontaktuj się z namiWyceń wdrożenie
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.x
x