Analiza przedwdrożeniowa obejmowała szereg spotkań związanych przede wszystkim z precyzyjnym określeniem zakresu wdrożenia oraz celów biznesowych firmy Nowa Elektro sp. z o.o.
Na bazie sprecyzowanych wymagań powstał brief zawierający specyfikacje funkcjonalne, analizę konkurencji oraz analizę dotychczasowych zachowań klientów na podstawie GA, jako punkt wyjścia do dalszych prac projektowych.
Innowacyjne podejście do obsługi klienta było początkiem decyzji o wdrożeniu zintegrowanej platfomy e-commerce w Nowa Elektro.
Platforma łączy w sobie obsługę klientów biznesowych, detalicznych przy jednoczesnym współdzieleniu strefy poradnikowej oraz inspiracyjnej.
Zgodnie z oczekiwaniami Klienta, dzięki doświadczeniu i kompetencjom konsultantów agencji 2ClickShop dostarczyliśmy Klientowi w założonym czasie, kompleksowe i stabilne rozwiązanie, wspierające przyjętą strategię sprzedaży wielokanałowej.
Począwszy od analizy potrzeb, opracowania dokumentacji technicznej określającej wymagania funkcjonalne, wydajnościowe oraz marketingowe, przez oprogramowanie indywidualnych funkcji, po testy, analizę powdrożeniową, utrzymanie platformy i wsparcie serwisowe.