Projekt i wdrożenie systemu w edycji Enterprise zostało poprzedzone głęboką analizą przedwdrożeniową, przeprowadzona w siedzibie Agrii Polska z udziałem reprezentantów kluczowych działów w firmie. Na jej podstawie zespół 2ClickShop Cloud zaproponował rozwiązania odpowiadające potrzebom lidera branży rolniczej w Polsce - w tym szereg dedykowanych, wyspecjalizowanych mechanizmów, modułów i funkcjonalności automatyzujących procesy sprzedażowe, handlowe i dystrybucyjne.
Zaproponowano wdrożenie rozbudowanego Panelu Handlowca, który pozwoli na składanie zamówień bezpośrednio w imieniu klientów B2B oraz tworzenie i zapisywanie koszyków zakupowych. Aby zapewnić kompleksową obsługę klienta biznesowego, ważne było zintegrowanie platformy z system ERP oraz partnerami zewnętrznymi.
W ramach wdrożenia, poza znanymi i powszechnymi modułami i funkcjonalnościami platform e-Commerce B2B, powstało wiele wyspecjalizowanych mechanizmów i interfejsów oraz uwarunkowań dedykowanych potrzebom firmy oraz branży rolniczej. Wszystkie procesy w platformie zostały ściśle powiązane i zintegrowane z procesami obsługiwanymi w systemie ERP Microsoft Dynamics.
Powstała platforma e-Commerce B2B jest w pełni zintegrowana od strony wizerunkowej i użytecznościowej, co wpływa pozytywnie na doświadczenia użytkowników podczas korzystania z systemu. Jest ona w pełni konfigurowalna i dostosowana do wewnętrznych potrzeb firmy. Ofertownik i Panel Handlowca skutecznie wspierają firmę w automatyzacji procesu ofertowania, przygotowania spersonalizowanej oferty i składania zamówień w imieniu klientów B2B, co pozytywnie wpływa na współczynnik konwersji.