Edycje wdrożeniowe
SYSTEM B2B 2CLICKSHOP® CLOUD

2ClickShop Cloud

Edycja Essential

Edycja Essential obejmuje specyfikacje, personalizację, parametryzację i konfigurację platformy e-Commerce B2B, wraz z dostępem do pełnego zestawu modułów dedykowanych sprzedaży hurtowej i detalicznej. Zapewnia również wsparcie komunikacji marketingowej oraz integrację z partnerami zewnętrznymi.

Platforma eB2B parametryzowana i konfigurowana w edycji Essential w ciągu
6 dni, tym samym zapewniając najkrótszy Time to Market platformy B2B.

Platforma B2B w edycji Essential
4 990 zł netto.

2ClickShop Cloud

Edycja PROFESSIONAL

Edycja Professional obejmuje projektowanie UI/UX, parametryzację oraz wdrożenie platformy e-Commerce B2B wraz z jej integracją z ERP, w bardzo sprawnym procesie warsztatowym z udziałem klienta.

Proces wdrożenia w Edycji Professional trwa 3-6 tygodni, co gwarantuje najkrótszy czas dostarczenia platformy B2B na rynku.

Platforma B2B w edycji Professional
49 990 zł netto 24 990 zł netto.

RÓŻNICE POMIĘDZY EDYCJAMI WDROŻENIOWYMI
Edycja wdrożeniowa
Essential
Professional
Czas wdrożenia

6 dni 

6 tygodni

Obsługiwane modele biznesowe

B2B/B2C

B2B/B2C

Limit liczby produktów

Brak limitu

Brak limitu 

Limit liczby / wartości zamówień

Brak limitu

Brak limitu

Konsultacja przedwdrożeniowa zakończona specyfikacją techniczną

2 h Konsultanta 

 

4 h Konsultanta 

Analiza przedwdrożeniowa (Warsztat analityczno-rekomendacyjny)

Opcja dodatkowa

Warsztat analityczno - rekomendacyjny z analitykiem biznesowym, którego wynikiem jest raport z analizy i specyfikacja techniczna.

Opcja dodatkowa / rekomendowna

Warsztat analityczno - rekomendacyjny z analitykiem biznesowym, którego wynikiem jest raport z analizy i specyfikacja techniczna.

Opieka konsultanta / project managera

Wsparcie konsultanta
6 h

Wsparcie Project Managera na całym etapie wdrożenia
20 h

Makiety funkcjonalne i użytecznościowe (UI/UX)

-

Przygotowanie i realizacja warsztatu makietowego 2Click Thinking Design 
50h 

Warsztaty makietowe 2Click Thinking Desing to spotkanie makietowe wraz z zespołem klienta, na którym wypracowywane są makiety funkcjonalne i użytecznościowe systemu.

Projekty graficzne kluczowych widoków systemu (UI/UX)

Podstawowa personalizacja – logotyp, kolor wiodący

Przygotowanie i realizacja warsztatu projektowego 2Click Thinking Design
50h

Warsztaty projektowe 2Click Thinking Desing to spotkanie projektowe wraz z zespołem klienta, na którym wypracowywane są projekty graficzne kluczowych widoków systemu. 

Strefa wizerunkowa, blogowa i inspiracyjna

TAK

TAK

Konfiguracja, parametryzacja i wdrożenie systemu

Na podstawie specyfikacji technicznej
8 h

 

Na podstawie specyfikacji technicznej lub raportu z analizy przedwdrożeniowej
160 h

Uruchomienie wymiany danych B2B/B2C w oparciu o gotowe integracje z systemami handlowo-magazynowymi / ERP

Subiekt GT, Subiekt Nexo PRO, Navireo, Comarch Optima, Symfonia ERP, Wapro mag

Subiekt GT, Subiekt Nexo PRO, Navireo, Comarch Optima, Symfonia ERP, ENOVA, Wapro mag

Inne integracje, według dodatkowej wyceny np. Comarch XL, Microsoft Dynamics, SAP, Softlab

Kompletny zestaw ponad 60 gotowych modułów dedykowanych sprzedaży B2B/B2C

TAK

TAK

Zestaw modułów wspierających pracę handlowca (Panel handlowca, Ofertownik, Windykacja, Zamówienia masowe…)

TAK

TAK

Możliwość integracji z wybranymi systemami i partnerami zewnętrznymi (kurierzy, płatności, marketplaces, marketing automation i komunikacja)

TAK

TAK

Możliwość wdrożenia indywidualnych rozwiązań i integracji

-

TAK

Według dodatkowej wyceny 

Opłata za wdrożenie 2ClickShop Cloud

4 990 zł

netto / jednorazowo

49 990 zł
24 990 zł
netto / jednorazowo

Opłata abonamentowa

od 399 zł
netto / miesięcznie

od 399 zł
netto / miesięcznie

MODUŁY I FUNKCJONALNOŚCI B2B
40 modułów
Edycja wdrożeniowa
Essential
Professional
Limity i kredyty kupieckie
Ofertownik (szybkie tworzenie ofert via pdf/e-mail/druk)
Panel Klienta
Panel Klienta / Zamówienia
Panel Klienta / Faktury
Panel Klienta / Salda i Rozliczenia
Panel Klienta / Oferty
Panel Klienta / Limity kupieckie
Panel Klienta / Aktualności B2B
Panel Klienta / Raporty i statystyki
Panel Klienta / Tworzenie, zarządzanie i przydział uprawnień dla subkont
Panel Klienta / Reklamacje
Panel Klienta / Zwroty
Panel Klienta / Adresy wysyłek
Panel Klienta / Zarządzanie zgodami
Panel Klienta / Domyślna wersja językowa
Panel handlowca
Panel handlowca / Wyszukiwarka kontrahentów
Panel handlowca / Logowanie na klienta
Panel handlowca / Zamówienia w imieniu klienta
Panel handlowca / Ofertowanie
Panel handlowca / Raportowanie sprzedaży
Wielopoziomowy system autoryzacji zamówień
Predefiniowane / Zapisane koszyki
Szybkie zamówienia
Zaawansowana wyszukiwarka produktów
Nawigacja fasetowa
Możliwość szybkiego tworzenia ofert przez klienta B2B dla klienta końcowego
Obsługa zamówień telefonicznych
Zbiorowe dodawanie produktów do koszyka (otwarte pole, dla kodów i ilości)
Szybkie dodawanie produktów w widoku koszyka z poziomu wyszukiwarki koszykowej
Składanie zamówień w oparciu o import indeksów z pliku (xls, csv)
Powielanie zrealizowanych wcześniej zamówień (z możliwością dokonywania zmian)
Możliwość nadania przez klienta indywidualnego numeru zamówienia (koszyk)
Możliwość zdefiniowania lub wyboru personaliów osoby upoważnionej do odbioru przesyłki (koszyk)
Dostępne sposoby dostawy uzależnione od gabarytu i wagi przedmiotów (np. brak opcji paczkomatu dla produktu X)
Dostępne sposoby dostawy uzależnione od wartości zamówienia (np. transport własny dla zamówień powyżej X zł)
Możliwość złożenia zamówienia po spełnieniu minimum logistycznego
Obsługa wielu magazynów w jednym systemie
MODUŁY I FUNKCJONALNOŚCI B2C
21 modułów
Edycja wdrożeniowa
Essential
Professional
Sprzedaż dla klientów B2C oraz B2B w jednym systemie
Mobilna i responsywna wersja sklepu
Sprzedaż międzynarodowa z obsługą wielowalutowości, wielojęzyczności i krajów odbioru
Sprzedaż produktów prostych z podproduktami, wielowariantowych, konfigurowalnych, porównywalnych
Panel administracyjny w wersji polskiej i angielskiej
Polityka cenowa wg klientów, grup klientów, rabatów i promocji per klient/grupa klientów/kategoria/marka
Generowanie listów przewozowych/etykiet w panelu 2ClickShop
Import danych z innych systemów
Wyszukiwanie z systemem podpowiedzi
Prezentacja stanów magazynowych (dostępny/niedostępny/przedziały/ilość)
Obsługa zamówień telefonicznych
Obsługa zamówień e-mail / Zapytania ofertowe
Moduł zgłoszeń i obsługi reklamacji
Moduł zgłoszeń i obsługi zwrotów
Sprzedaż zestawów produktowych
Zintegrowana baza produktowa dla multisklepów
MODUŁY WSPIERAJĄCE MARKETING
24 moduły
Edycja wdrożeniowa
Essential
Professional
CMS / Serwis wizerunkowy onboard
CMS / Blog onboard
CMS / Landingi storytellingowe - generator
CMS / Sprzedaż przez inspiracje
CMS / Newsletter PRO i mailing onboard
Koszykowe akcje promocyjne - wizualne projektowanie algorytmu akcji typu: 2+1 za x I Promocyjny produkt gratis lub produkty ze zniżką % lub kwotową i/lub po spełnieniu warunku x i/lub dla grup produktów Y i/lub dla grupy klientów Z i/lub do dnia __
Kody rabatowe i kupony rabatowe
POP-UP welcome (zapis do newslettera z kodem rabatowym / kuponem rabatowym)
POP-UP exit (z kodem/kuponem rabatowym zachęcający do pozostania na platformie w przypadku wykrycia chęci jej opuszczenia)
Zarządzanie polityką cenową i rabatową (per klient, grupa klientów, asortyment, kategorie produktów, produkty)
System raportowania działań e-mail marketingowych
System banerowy
Zaawansowana optymalizacja SEO
Konwersje Google ADS, Google Analytics 4 + e-Commerce, Facebook PIXEL, GTM
Obsługa rabatów i progi rabatowe
Przed zalogowaniem (cena katalogowa, detaliczna lub brak ceny)
Prezentacja wariantów kolorystycznych oraz rozmiarowych
Prezentacja produktów powiązanych
Prezentacja produktów wielowariantowych
Zaawansowany system filtrów
Obsługa zestawów produktowych
Najczęściej kupowane/Bestsellery/Polecane
Darmowa dostawa po przekroczeniu wartości koszyka
Wishlista
INTEGRACJE Z SYSTEMAMI ERP I PARTNERAMI ZEWNĘTRZNYMI
Edycja wdrożeniowa
Essential
Professional
Uruchomienie wymiany danych B2B/B2C w oparciu o gotowe integracje z systemami handlowo-magazynowymi / ERP

Subiekt GT, Subiekt Nexo, Navireo, Comarch Optima, Symfonia, Wapro mag

Subiekt GT, Subiekt Nexo, Navireo, Comarch Optima, Symfonia, ENOVA, Wapro mag

Inne integracje, według dodatkowej wyceny np. Comarch XL, Microsoft Dynamics, SAP, Softlab

BaseLinker (Allegro, eBay, Amazon)
Porównywarki (Ceneo.pl, Nokaut.pl, Skapiec.pl, Opineo.pl)
Kurierzy (Kurier InPost, Paczkomaty InPost, Pocztex, DPD, DHL, Fedex, GLS, Geis)
Płatności (Przelewy24, PayPal, Klarna, Paysera)
Analizy (GTM, GA4)
Systemy ratalne i leasingowe (Klarna, Santander, LeaseLink)

-

Marketing automation (SALESmanago, Edrone, YouLead)

-

Integracja z systemem PIM

-

TAK

Według dodatkowej wyceny 

Integracja z systemem WMS

-

TAK

Według dodatkowej wyceny

Możliwość dowolnej innej integracji z ERP (COMARCH XL, SAP, SAP Business ONE, MS AX, Softlab, Streamsoft i inne)

-

TAK

Według dodatkowej wyceny

alt

2ClickShop Cloud

Edycja Enterprise

dla dedykowanych wdrożeń e-Commerce, które cechuje brak ograniczeń biznesowych w zakresie oczekiwań dotyczących automatyzacji, obsługiwanych procesów, funkcjonalności i integracji. Pomimo indywidualnych wymagań stawianych rozwiązaniom klasy enterprise, dzięki zastosowaniu, sprawdzonego i stabilnego fundamentu - platformy 2ClickShop Cloud, wdrożenia realizowane są w najkrótszym na rynku Time-to-Market.

Wdrożenie obejmuje pełen zakres wdrożenia Edycji Professional, projektowanie UI/UX, parametryzację oraz wdrożenie platformy e-Commerce B2B wraz z jej integracją z ERP, w bardzo sprawnym procesie warsztatowym z udziałem klienta.

Dodatkowo obejmuje przeprowadzenie analizy przedwdrożeniowej i uruchomienie klienckiego środowiska testowego oraz umożliwia zlecenie wykonania indywidualnych funkcjonalności, modułów oraz integracji platformy e-Commerce B2B rozliczanych w modelu Time & Materials (200 zł netto / rh).

Proces wdrożenia w Edycji Enterprise trwa 3-6 miesięcy w zależności od zakresu wymaganych indywidualnych procesów, modułów i funkcjonalności platformy.

Edycja Enterprise 149 000 zł 49 990 zł netto

2ClickShop® Cloud
hybrydowe rozwiązanie e-Commerce B2B

Pełen zestaw modułów dedykowanych B2B
Systemy B2B dla handlu i dystrybucji z największym na rynku zestawem gotowych modułów dedykowanych segmentowi klientów B2B.
Najkrótszy na rynku
Time to Market
Kompletne rozwiązanie wraz z integracją w edycji Essential już w 6 dni, a w edycji Professional z projektowaniem UI/UX w 3-6 tygodni.
Integracja z systemami magazynowymi ERP
Gotowe i stabilne integracje procesów B2B z większością systemów magazynowych oraz systemów ERP.
Dostarczana w modelu chmurowym SaaS
Platforma sprzedażowa B2B dostępna z kompleksową usługą personalizacji lub projektowania UI/UX, parametryzacją, konfiguracją i pełnym wsparciem technicznym.
Wbudowany
PIM i CMS
W ramach platformy otrzymujesz również serwis wizerunkowy, blog, moduł inspiracji oraz możliwość zarządzania produktami poprzez PIM.
B2B, B2C, D2C
i inne
W ramach jednej platformy umożliwiamy prowadzenie sprzedaży w różnych modelach biznesowych.

Skontaktuj się
z naszym działem handlowym

Masz dodatkowe pytania? Zainteresowała Cię nasza platforma e-Commerce B2B/B2C? Chcesz, abyśmy omówili projekt?

Maciej Synoradzki
Maciej Synoradzki
Senior Key Account Manager
Marcin Walczak
Marcin Walczak
Key Account Manager
x