Na podstawie oczekiwań Klienta oraz przeprowadzonej analizy rekomendacyjno-przedwdrożeniowej zespół 2ClickShop zaproponował realizację platformy e-Commerce B2B w modelu chmurowym SaaS, w oparciu o edycję wdrożeniową Enterprise.
Obejmowała ona warsztatową formułę projektowania UI/UX oraz parametryzację, konfigurację i wdrożenie platformy e-Commerce B2B w 2 wersjach językowych z obsługą wielu walut transakcyjnych. Postawione wymagania automatyzacji procesów determinowały przeprowadzenie szerokiej integracji z systemem handlowo-magazynowym Comarch ERP XL.
Zespół 2ClickShop zaproponował też wdrożonie w platformie inteligentnej wyszukiwarki, która umożliwi wyszukiwanie w oparciu o rozmaite cechy i parametry produktowe, prezentując trafne odpowiedzi w czasie rzeczywistym.
Wdrożenie w edycji Enterprise obejmowało zaprojektowanie i stworzenie indywidualnych funkcjonalności, modułów i integracji platformy e-Commerce wymaganych przez biznes klienta.
W wyniku prac projektowo-wdrożeniowych powstała skalowalna i responsywna platforma e-Commerce B2B, która po zastąpieniu dotychczasowego systemu zamówień, aktywnie wspiera transakcje klientów biznesowych Topmet w 70 krajach na 6 kontynentach w trybie 24/7.
Połączenie stref wizerunkowych, produktowych i transakcyjnych w jednym interfejsie spotkało się z bardzo pozytywnym odbiorem klientów Topmet.
Jak wynika z przeprowadzonego badania na grupie klientów biznesowych, dzięki osiągniętej synergii komunikacyjnej znacząco skrócił się czas dotarcia do produktu, a tym samym czas przygotowania i złozenia kompletnego zamówienia. Proces transakcyjny, został przez nich określony jako bardzo sprawny a interfejsy katalogu produktów, wyszukiwania i panelu klienta jako przejrzyste i intuicyjne.
Skalowalna architektura systemu i modułowa budowa platformy pozwala na jej stały rozwój, zgodnie z bieżącymi potrzebami biznesu w ramach umowy rozwojowej.